Ιδρυτική Πράξη

Ειδήσεις

Πολιτειακή Σύγκριση

Οικονομία

Τράπεζες - Κόκκινα Δάνεια - Εφορία

Παιδεία - Ιστορία - Τέχνη


12 Μαρτίου 2017

Αποφάσκοντας την επιστήμη: Η Άγνοια κι ο φόβος.


Η Άγνοια και ο Φόβος που παράγει,  αλυσσοδένουν τον δανειολήπτη στο ψέμα και στην απάτη Τραπεζών και Πο-λιτικών.
Με την Άγνοια και τον Φόβο Υποτάσσονται στους δικηγόρους που προτείνουν απο-δοχή συμφωνίας με την Τράπεζα, ή τις κυβερνητικές νομοθετικές ρυθμίσεις τύπου Κατσέλη κλπ..
Παράλληλα με τις οδηγίες Κομμάτων , που υποστηρίζουν τον λεηλατημένο δανειολήπτη μόνο στον πλειστηριασμό, αφού χάσει την ιδιοκτησία του στο δικαστήριο.. Όταν δηλαδή είναι αργά.. 
Παρ' όλα αυτά , υπάρχει και άλλος ΔΡΟΜΟΣ...

300 -500 δανειολήπτες που ΔΕΝ θα υποκύψουν στην τρομοκρατία των εισπρακτικών, με την κατάλληλη νομική΄υποστήριξη, όχι μόνο ΔΕΝ θα πληρώσουν, αλλά και θα αποζημιωθούν..                                                            Φυσικά σε πλαίσιο , σιωπής από τα ΜΜΕ..
Φυσικά εσείς οι υπόλοιποι , θύματα των δικηγόρων και των κομμάτων,δεν θα το μάθετε...
.                                                            
Στην επόμενη
ανάρτηση...


Φωτογραφία του χρήστη Αρκάς-Σελίδα Φίλων του Αρκά.

Ποιοι καλλιεργούν συστηματικά την Άγνοια, για να φοβίζουν και να αλυσσοδένουν τον λαό μας;.. (βλέπε σελίδα ΠΑΙΔΕΙΑ-ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΗ)


Η επιστήμη γεμίζει τη ψυχή μας με ασφάλεια,χαρά κι αισιοδοξία. Θεμελιώνει τη ζωή μας στη γνώση ή στην Βεβαιότητα για το μέλλον.

Αντίθετα είναι ιατρικά βεβαιωμένο,ότι η άγνοια παράγει φόβο.

Όταν είμαστε σε καθεστώς Άγνοιας,όταν η ψυχή μας είναι αλυσσοδεμένη στις φυλακές της άγνοιας, τότε ο οργανισμός δεν παράγει ουσίες που μας γεμίζουν με αισιοδοξία, δημιουργικότητα και διάθεση αντίστασης..
Δεν παράγει ένα «φίλτρο» πραγματικά μαγικό , ένα φίλτρο που μας δίνει τη δύναμη να δημιουργούμε , τη δύναμη να αντιστεκόμαστε, τη δύναμη ότι «ναι μπορούμε να φέρουμε στη πλάτη μας το μεγάλο φορτίο από το έργο ζωής που έχουμε αναλάβει και να το κάνουμε πράξη».

Το ίδιο συμβαίνει όταν είμαστε κατειλημμένοι από φόβο..

Ποιες είναι αυτές οι μαγικές ουσίες;..



Οι ενδορφίνες..

Όταν ο οργανισμός δεν τις παράγει ,όταν απουσιάζουν,επειδή είμαστε σε καθεστώς άγνοιας ή φόβου τότε οι επιστήμονες λένε με σαφήνεια ότι πέφτουμε σε μελαγχολία,σε ήπια κατάθλιψη κι η διάθεση αντίστασης όπως κι η δημιουργικότητά μας μηδενίζονται [i]..

Φυσικά η άγνοια δεν ταυτίζεται με το φόβο.

Όμως η άγνοια παράγει φόβο.

Όταν δεν γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο θ’ αντιμετωπίσουμε ένα σημαντικό πρόβλημα στη ζωή μας, τότε η ζωή μας σκιάζεται από το φόβο. Τότε η ψυχή μας γεμίζει από φόβο..

Ας δούμε μερικά παραδείγματα.

«Είναι βράδυ και βρέχει καταρρακτωδώς.Ένα μικρό αγοράκι,είναι δεν είναι στα τρία του χρόνια , παίζει στο δωμάτιό του χαρούμενο.
Δίπλα του, η μητέρα του πλέκει. Ξαφνικά μια αστραπή λάμπει, διαπερνά τα σκοτάδια, ένας βροντερός κεραυνός ακούγεται προκαλεί μια μικρή,μια προσωρινή διακοπή στην ηλεκτροδότηση στην περιοχή και τα φώτα στο σπίτι σβήνουν.. Το μωρό μέσα στο σκοτάδι μπήζει τα κλάματα..
Η μάνα του παρατά το πλεκτό ,τ’ αγκαλιάζει και προσπαθεί να το ησυχάσει χωρίς επιτυχία…Σε λίγο η βλάβη αποκαθίσταται, οι λάμπες φωτίζουν ξανά το δωμάτιο και το μωρό σταματά να κλαίει.
Πήρε πάλι τα παιγνίδια του, με μια αίσθηση ασφάλειας να γεμίζει τη ψυχή του και να μετατρέπεται σε χαρά και γέλιο,ενώ η μητέρα άρχισε πάλι να πλέκει...»




Γιατί το μωρό έβαλε τα κλάματα;…



«Είναι πρωί στο 1ο Γυμνάσιο του Βύρωνα. Το κουδούνι έχει κτυπήσει τη λήξη του διαλείμματος κιοι μαθητές στη Τρίτη Τάξη είναι καθισμένοι στα θρανία τους και περιμένουν την άφιξη του καθηγητή.Πρόκειται να δοκιμασθούν σε ωριαίο διαγώνισμα. Στην Άλγεβρα..
Η Έλενα είναι καλή μαθήτρια κι έχει διαβάσει αρκετά. Όμως έχει κάποιες απορίες στο κεφάλαιο υπολογισμού αριθμητικών παραστάσεων με ριζικά .Διατηρεί την ελπίδα να μην πέσουν ασκήσεις απ’ αυτό το κεφάλαιο..


Ξαφνικά ακούστηκαν από το διάδρομο τα βήματα του καθηγητή..

Η αγωνία της μαθήτριας άρχισε να αυξάνεται κι η καρδιά της να κτυπά δυνατά..

Ο καθηγητής μπήκε στην αίθουσα, μοίρασε τα θέματα, χαμογέλασε κι ευχήθηκε σε όλους καλή επιτυχία ..

Η ματιά της Έλενας ,πέρασε κι απ’τα τέσσερα προβλήματα τουδιαγωνίσματος με τηταχύτητα αλαφιασμένου ζαρκαδιού που απειλείται η ζωή του από λιοντά-
ρι..
Και τι δυστυχία!
Μέσα σε μια στιγμή , ένας σκοτεινός κατάμαυρος τρικυμισμένος ωκεανός τύλιξε τη ψυχή του κοριτσιού ..
Κι η ψυχή της έγινε λυγμός απελπισιάς που προσπαθούσε να βρει μια σανίδα σωτηρίας.. Ήθελε να τα παρατήσει και να φύγει από την αίθουσα τρέχοντας.. Αλλά όχι..
Έπρεπε να μείνει. Έπρεπε να παλέψει τις ασκήσεις ..
Έστω και μια προσπάθεια ν’ αντιμετωπίσει το φόβο της…
Τρέμοντας, με τα τεράστια κύματα να τη σκεπάζουν και τον ωκεανό ν’ απει-λεί να τη καταπιεί στο σκοτάδι του, έκανε ανάγνωση στο πρώτο πρόβλημα.. Και να το θαύμα!..


Η γνώση της , σαν κοφτερό βέλος , τρύπησε το τοίχο του σκοταδιού κι η σκέψη της πλημμύρισε με φως..Όλο το τοπίο ξαφνικά, σε μια στιγμή άλλαξε..

Τα τεράστια κύματα συρρικνώθηκαν , ο άνεμος καταλάγιασε, κι ο τρικυμι-σμένος ωκεανός έγινε μια ήσυχη λίμνη. Με κύκνους που χόρευαν στις χρω-ματιστές ακτίνες του ήλιου που πλημμύρισε τη σκέψη της και γιόμισε όλο το τοπίο..

Η Έλενα νίκησε το φόβο της κι έγραψε τα τρία από τα τέσσερα προβλήματα του διαγωνίσματος..»

Γιατί στην αρχή σκοτείνιασε η ψυχή της ;
Τι ήταν εκείνο που αφαίρεσε το φως και τη γέμισε με πανικό ;
Γιατί ήταν έτοιμη να εγκαταλείψει την προσπάθεια;…




Απ’τα πανάρχαια τα χρόνια,όλοι οι λαοί πάνω στη Γη είχαν και συνεχίζουν να έχουν ένα συμβολισμό… Τον ίδιο όλοι και παντού..

Η Γνώση συμβόλιζε
και συμβολίζει στη ζωή όλων το Φως, και το σκοτάδι την
Άγνοια..

Στο Ευαγγέλιο παρουσιάζεται ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός σαν το Θείο Φως του Κόσμου, το Φως π’ αφανίζει τις σκιές, τα σκοτάδια στις ψυχές,το Φως που επιτρέπει στον ‘Ανθρωπο να δει την Αλήθεια , το Φως που τον οδηγεί στη λύτρωση και τη σωτηρία:«Εγώ ειμί το Φως του κόσμου»..

Και μερικές χιλιάδες χρόνια πριν,ο Απόλλων ο Θεός της μουσικής, της αρμο-
νίας στη Φύση, ο Θεός που ‘δινε με τις μαντεψιές του στο Μαντείο των Δελ-φών σε κείνους που ζήταγαν βοήθεια, τις γνώσεις του για το μέλλον.
Κι ο Απόλλων συμβόλιζε τον Ήλιο, το Φως που διαλύει τα σκοτάδια στη σκέψη , τα σκοτάδια της άγνοιας..




Εδώ βρίσκεται και η ερμηνεία, η εξήγηση,το γιατί,στα δύο παραδέιγματα 


Το μικρό αγοράκι , μόλις έσβησε το φως, μόλις το σκοτάδι ξαφνικά κατέλαβε το παιδικό του δωμάτιο, τρόμαξε.
Δεν γνώριζε την αιτία , δεν γνώριζε τι κρύβεται στο μαύρο σκοτάδι και αν είναι απειλητικό για τη ζωή του..
Η άγνοιά του, γέννησε το συναίσθημα του φόβου ,του τρόμου και το μικρό παιδί ανήμπορο έβαλε τα κλάματα.
Μόλις αποκαταστάθηκε η βλάβη και το φως πλημμύρισε ξανά το δωμάτιο, το μικρό αγόρι είδε το οικείο του περιβάλλον,το γνωστό, η άγνοια κι ο φόβος διαλύθηκαν κι η χαρά επανήλθε στη ψυχή του.



Η Ελένη μόλις είδε ότι τα προβλήματα στο διαγώνισμα ήσαν από κείνα ,που δεν είχε μελετήσει όσο ήταν αναγκαίο για να ανταποκριθεί με επιτυχία στο διαγώνι-
σμα
κατελήφθη από την αγωνία, το άγχος της άγνοιας..
Κι η ψυχή της σκοτείνιασε..
Ο φόβος έστω και για λίγο κυριάρχησε μέσα της κι έδωσε την μόνη εντολή που δίνει: Υποχώρηση κι υποταγή. Όμως η επιμονή , η ύστατη θέληση να δώσει τη μάχη έσπασαν τα τείχη του σκότους κι η γνώση σαν φως έδειξε το δρόμο προς την επιτυ-χία..



[i] Βλέπε σχετική εργασία του Γ.Χρούσου ,καθηγ.Πανεπιστημίου στην Ιατρική Αθηνών