Ιδρυτική Πράξη

Ειδήσεις

Πολιτειακή Σύγκριση

Οικονομία

Τράπεζες - Κόκκινα Δάνεια - Εφορία

Παιδεία - Ιστορία - Τέχνη

Ο τ.Πρύτανης του Πανεπιστημίου Γ.ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ σε συζήτηση για το περιεχόμενο των σπουδών στην Μέση Ελληνική Εκπαίδευση αξιολογεί, ερμηνεύει, αποκαλύπτει...

«Το Πολιτικό Σύστηνα στην Ελλάδα δεν είναι Δημοκρατικό , μα ένα τυραννικό Καθεστώς.. Αποτελείται από Κόμματα και εκλεγμένους ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣ που ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ τον ΛΑΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ Ο ΛΑΟΣ απ’ αυτό, είναι ΑΝΑΓΚΗ να γίνει ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ»

Συζητήσαμε με τον τ. Πρύτανη του Πανεπιστημίου, πασίγνωστο στην Γαλλία και σε όλη την Ευρώπη για το επιστημονικό του έργο, για την αναγκαία Επανάσταση στον χώρο των Εννοιών. Αναγκαία Επανάσταση ,που θα οδηγήσει τον Ελληνικό Λαό ξανά στον δρόμο της Ελευθερίας και της Ανεξαρτησίας..

Η Συζήτηση θα παρουσιαστεί σε ολιγόλεπτες βιντεοσκοπήσεις.. Μικρά κείμενα θα συνοδεύουν και θα συνοψίζουν το περιεχόμενο των απαντήσεων….

Η Συζήτηση έγινε στο γραφείο του Πρύτανη στο Πάντειο, στις 21 Δεκεμβρίου 2016..

Στοιχεία από το επιστημονικό ιστορικό και πολιτικό έργο του Γ.Κοντογιώργη: 

 Ο Διαφωτισμός ονειρεύτηκε την ανατροπή του φεουδαλικού συστήματος. 

Ενός συστήματος που για χίλια χρόνια λεηλάτησε την ζωή των λαών στην Ευρώπη, σε μια περίοδο που έμεινε στην Ιστορία σαν περίοδος βαρβαρότητας , κοινωνικής και πολιτικής καταπίεσης με το όνομα Μεσαίων.

Εκείνα τα σκοτεινά χρόνια,οι Μονάρχες χώρισαν την χώρα σε μεγάλα μέρη και διόρισαν τα αφεντικά του λαού,δίνοντάς τους τίτλους δήθεν ευγενείας: Δούκες, Βαρόνοι και βαρονέτοι, κόμητες..

Τα αφεντικά στρατολογούσαν από το καπηλειά ρεμάλια, τα έντυναν τους έδιναν στέγη στο κάστρο και κάθε φορά που ο μονάρχης ήθελε χρήματα, τους αμόλαγαν σαν άγρια θεριά πάνω στους χωρικούς… 

Οι Αρπαγές,οι βιασμοί, οι φυλακίσεις και οι εκτελέσεις σε όσους αντιστέκονταν ή δεν είχαν να πληρώσουν αποτελούσαν τον συνηθισμένο εφιάλτη που γινόταν πραγματικότητα.. 

 Ο Διαφωτισμός ,υπήρξε ένα σύνολο από προβολές του Ελληνικού Τρόπου ζωής στα χρόνια της Μεγάλης Ακμής των Ελλήνων όπως αποκαλύφτηκε στα μάτια και στην σκέψη των στοχαστών μέσα από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία.. 

 Προβολές ελευθερίας από ένα μακρινό παρελθόν στα χρόνια του εφιαλτικού Μεσαίωνα.. Ενέπνευσε στους λαούς την Μεγάλη Ανατροπή των τυράννων.. 

Της Απόλυτης Μοναρχίας και όσων την στήριζαν.. Και έγιναν Επαναστάσεις παντού στην Ευρώπη.. 

Στην Αμερική οι άποικοι απέκτησαν την ανεξαρτησία τους από την Αγγλία.. 

 Στην Γαλλία η Επανάσταση τρόμαξε το τυραννικό Καθεστώς των Μοναρχών..

Όμως τελικά , ο Διαφωτισμός ηττήθηκε.. Το τυραννικό Καθεστώς των Μοναρχών απλώς άλλαξε ρούχα.. Το Περιεχόμενο όμως παρέμεινε..

Ο Πρύτανης παρουσιάζει με τον όρο «μεθάρμοση» τούτο το γεγονός με το οποίο έκλεισε η ιστορική περίοδος αλλά και τα όνειρα των διαφωτιστών. 

 Τι έγινε ; Μια δήθεν αλλαγή. 

 Ο Μονάρχης αποχώρησε και στην θέση του γεννήθηκε κάτι που είχε το ίδιο περιεχόμενο με την Απόλυτη Μοναρχία αλλά κάπως διαφορετική μορφή. Άλλα ρούχα. 

Το «Κράτος Έθνος». 

«Σ’ αυτήν την νομική κατασκευή, ο Μονάρχης πλέον δεν κληρονομεί από τον πατέρα του την Μοναρχία, αλλά είναι εκλόγιμος.. 

Είναι ο πρωθυπουργός στην χώρα .. 

 Όλοι οι εκλεγμένοι του κόμματος υποτάσσονται στην θέλησή του.

Στην θέση των βαρόνων, δουκών και κομήτων που τον στήριζαν, τώρα θα δούμε μια Εκλόγιμη Ολιγαρχία.. 

 Λίγοι και πάντα ίδιοι σαν Περιεχόμενο..

Περιεχόμενο που ορίζουν Τραπεζίτες, μεγαλοαστοί, βιομήχανοι,εφοπλιστές,κι έμποροι μαζί με τους ιδιοκτήτες των Μ.Μ.Ε. 

Ορίζουν το περιεχόμενο δια των εκλεγμένων .. 

Δια των Πολιτικών Κομμάτων και των βουλευτών. .

Κι ο λαός; Ο λαός απλώς εκλέγει ..

Κι αφελείς ρωτάνε: Μα ο λαός έχει την ευθύνη αφού τους εκλέγει…

Και το Καθεστώς αποδέχεται το ερώτημα και .. γελά..

Γιατί; Μα όποιον και να εκλέξει ο λαός το περιεχόμενο δεν αλλάζει..

Όποιοι και να εκλεγούν δεν θα πραγματοποιήσουν τις υποσχέσεις.. 

Θα συνεχίσουν το έργο των προηγούμενων εκλεγμένων τους οποίους ο λαός με την εμπειρία από τον τρόπο που κυβέρνησαν, τους απορρίπτει.. 

 Αλλά ο λαός , δεν έχει δικαίωμα όταν εξαπατάται, να ανακαλέσει τους εκλεγμένους που τον εξαπατούν..

Πρέπει να περιμένει να γίνουν πάλι εκλογές.

Και απλά να εκλέξει άλλους. 

 Ο Λαός δεν μπορεί με θεσμικό ή συνταγματικό τρόπο,να τιμωρήσει την απάτη.. 

 Η εξαπάτηση του λαού αθωώνεται από το Σύνταγμα.. 

 Γιατί; Διότι το Σύνταγμα και οι Νόμοι είναι αποτέλεσμα αποφάσεων τούτων των λίγων..

Κατ’ αυτόν τον τρόπον ο λαός αποκλείεται από την λήψη των αποφάσεων..

Ιδιωτεύει..

Και όλο το σκηνικό, το Καθεστώς παρουσιάζει θεατρικά σαν Δημοκρατία..

Όμως για να αναπαραχθεί το νέο Καθεστώς είναι ανάγκη να εκπαιδεύσει τους λαούς κατάλληλα.. Και σχεδιάζει και θέτει σε εφαρμογή ένα Πρόγραμμα Σπουδών στην Μέση Εκπαίδευση για να πραγματοποιήσει την αναπαραγωγή του με τις μικρότερες αντιστάσεις..

Μ’άλλα λόγια άλλαξε ο Μανωλιός (η Απόλυτη Μοναρχία) κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς 

Η Απόλυτη Μοναρχία του φεουδαλικού συστήματος έγινε εκλόγιμη, με κόμματα και βουλευτές. 

Με τον λαό στην γωνιά , μακριά από την λήψη των αποφάσεων να παρακολουθεί την λεηλασία του δικού του πλούτου, του δημόσιου από τους εκλεγμένους, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει. 

 Γιατί;.. 

Μα έχει εκπαιδευτεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να θεωρεί δημοκρατική την εκχώρηση του δικαιώματος να παίρνει τις αποφάσεις στα προβλήματα σε εκλεγμένους και σε κόμματα.. 

Θεωρεί δημοκρατική την εκχώρηση του δικαιώματος της αντίδρασης στα κόμματα και τους εκλεγμένους .. 

Και αυτοί πάντα βρίσκουν τον τρόπο να θεραπεύουν την ολιγαρχία και να την στηρίζουν . 

Με τακτικές αντίδρασης διαδηλώσεων που εκτονώνουν την λαϊκή οργή αλλά και με σιωπή που νομιμοποιεί την λεηλασία.. .


ΜΕΡΟΣ 1.ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.. ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ..

Κύριε Πρύτανη , η ερώτηση οδηγός για την συζήτηση είναι:

 «Πώς είναι δυνατόν να γίνει η επανάσταση των Εννοιών , με δεδομένο το εργαλείο του Πολιτικού Συστήματος,που δεν είναι άλλο από το περιεχόμενο των σπουδών στην Μέση Εκπαίδευση; 

 Ένα σχεδιασμένο περιεχόμενο Σπουδών που επικεντρώνει σε άχρηστες γραμματικές και συντακτικές γνώσεις, δημιουργεί πνευματική σύγχυση στους μαθητές γύρω από τις θεμελιώδεις Έννοιες -Δημοκρατία, δικαίωμα φυσικόν και κοινωνικόν,ελευθερία, πολιτική,αξία, Σύνταγμα,νόμοι-και απέχει από οποιαδήποτε προσέγγιση των κανόνων της Συλλογιστικής

 Ένα σχεδιασμένο περιεχόμενο σπουδών που σπέρνει άγνοια και θερίζει δούλους.. 

Ένα σχεδιασμένο περιεχόμενο σπουδών που συγκροτεί τον «πολιτικά αμόρφωτο επιστήμονα, δεκανίκι του Ναζισμού» όπως κραύγασε ο Μπέρτολτ Μπρέχτ για την Γερμανία του Χίτλερ, δεκανίκι του ολοκληρωτισμού της Παγκοσμιοποίησης όπως παρουσιάζεται στην Ελλάδα σήμερα»..

Συνοπτικά οι απαντήσεις του Πρύτανη:

Α.To Πολιτικό Σύστημα δεν είναι δημοκρατικό. Είναι ολοκληρωτικό

Αυτά τα πολιτεύματα που αφήνουν τον λαό στην γωνιά, αδιαφορούν για τα προβλήματα που έχει ,αδιαφορούν για τις αγωνίες για τα όνειρα και τις ελπίδες του,τον φυλακίζουν,τον εκμεταλλεύονται,τον εξαπατούν, παίρνοντας αποφάσεις για να λύνουν τα προβλήματα σύμφωνα με το συμφέρον των λίγων , αυτά τα πολιτεύματα είναι ολοκληρωτικά και λέγονται Καθεστώτα.. 

 Σ’ αυτά τα Καθεστώτα , ο λαός δεν λαμβάνει αποφάσεις παρότι ψηφίζει.

Οι εκλεγμένοι από τον λαό , όποιοι και αν είναι , δεν πραγματοποιούν τις υποσχέσεις που έδωσαν για να εκλεγούν.

Παίρνουν αποφάσεις κατά συνείδηση σύμφωνα με το άρθρο 60 του Συντάγματος. 

Εξαπατούν μόνιμα τον λαό, πραγματώνοντας αντί για το όνειρο που υποσχέθηκαν για να εκλεγούν ,τον εφιάλτη του.

Δεν φοβούνται καθόλου, γνωρίζοντας ότι ο λαός δεν μπορεί να τους ασκήσει ποινική δίωξη σύμφωνα με το άρθρο 61 του Συντάγματος.. 

Φυσικά το Σύνταγμα το δημιούργησαν οι ίδιοι λίγοι και ποτέ ο λαός δεν το έχει εγκρίνει με Δημοψήφισμα.. Λέμε τότε ότι ο λαός ιδιωτεύει..

Για να ασφαλίσει το Καθεστώς τον εαυτό του, για να ασφαλίσει την αναπαραγωγή του, σχεδίασε ένα περιεχόμενο σπουδών στην Μέση Εκπαίδευση που παρουσιάζει δύο στόχους: 

 α.Την χειραγώγηση του λαού… Δημιουργία κομματικών στρατών με τους οποίους νομιμοποιούν την λεηλασία του Δημοσίου Αγαθού από τους λίγους ..

 και β.Την παρουσίαση μιας ιδεολογίας σαν Επιστήμης.. Δι' αυτής παρουσιάζουν το μαύρο σαν άσπρο. Όπως να παρουσιάζουν στους μαθητές σαν Δημοκρατία κάτι που δεν είναι..



ΜΕΡΟΣ 2.Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.. ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.. ΟΜΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.. ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ, ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Ο Πρύτανης εξηγεί το εννοιολογικό σφάλμα στην παρουσίαση της ελευθερίας από τους εκπαιδευτικούς στην Μέση Εκπαίδευση..

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΗΘΙΚΑ, Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, να παρουσιάζει στους μαθητές την Ελευθερία μόνον σαν ατομική .. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΗΘΟΥΣ, αλλά και ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ , να παρουσιάσει την Ελευθερία και στον ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ αλλά και στον ΠΟΛΙΤΙΚΌ χώρο..

Η Ελευθερία είναι αυτονομία.. Δηλαδή αυτός ή ο ίδιος ο άνθρωπος νέμει ή αποφασίζει τις ενέργειες προς τρίτους.. Ανάλογα με τις ενέργειες του ανθρώπου , η ελευθερία έχει τρία μέρη: 

  α. Ατομική .. Σύμφωνα με αυτήν , στην προσωπική του ζωή ,ο άνθρωπος αποφασίζει με ποιους θα κάνει παρέα , πού θα πάει για να διασκεδάσει και με ποιους, τι ρούχα θα φορέσει , τι θα φάει κλπ.. 

  β.Εργασιακή.. Εδώ αρχίζει η προπαγάνδα του Καθεστώτος.. 

Αρχίζει το Καθεστώς να παρουσιάζει τα Δικαιώματα σαν Ελευθερία.. 

 Στον χώρο εργασίας δεν υπάρχει ελευθερία.. 

Δεν αποφασίζει το άτομον.. 

 Όταν ο άνθρωπος αναζητήσει εργασία σε κάποια βιομηχανία, εμπορικό κατάστημα, τράπεζα αλλά και σε υπηρεσίες του Κράτους,τότε του παρουσιάζουν έτοιμη από άλλους,μια Σύμβαση. 

 Αυτή η Σύμβαση ορίζει τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα του υποψήφιου όταν προσληφθεί για να εργασθεί .. 

Εάν τον δεκτούν να εργασθεί, είναι υποχρεωμένος να την υπογράφει.. 

 Όμως η Σύμβαση αφαιρεί την ελευθερία από τον εργαζόμενο στον χρόνο εργασίας. 

Φυσικά δεν επιτρέπει στον εργοδότη να ελέγξει συνολικά την ζωή του εργαζόμενου .. 

Σύμφωνα με την Σύμβαση ,δεν μιλάμε πλέον για Ελευθερία, αλλά για Δικαιώματα του εργαζομένου..

 Όμως αυτή η σύμβαση δεν γράφτηκε από τον συγκεκριμένο εργαζόμενο και τον εργοδότη.. 

Συντάχτηκε από λίγους στο παρελθόν σύμφωνα με τα συμφέροντα του εργοδότη.. Και συνοδεύει , τον εργαζόμενο σε όλο το χρονικό διάστημα της εργασίας.. 

 Ορίζει νομικά την σχέση του εργαζόμενου με τον εργοδότη..Όποιος και αν είναι αυτός. 

Το κράτος, ή ένας εφοπλιστής, ένας βιομήχανος, ένας έμπορος, μια Τράπεζα κλπ… 

Επομένως τα Δικαιώματα που απορρέουν από την Σύμβαση Εργασίας για τον Εργαζόμενο και η ίδια η Σύμβαση είναι «ετεροκαθορισμός».. 

 Δηλαδή δεν αποτελεί δράση αυτονομίας ή ελευθερίας του εργαζομένου.. 

  γ.Πολιτική.. 

Πολιτική σημαίνει σε όλες τις γλώσσες : «Παίρνω αποφάσεις» . 

 Για να είναι ελεύθερος πολιτικά ο άνθρωπος , έπρεπε να αποφασίζει μαζί με άλλους για τον τρόπο που θα λυθεί κάθε πρόβλημα στην ομαδική του ζωή.. 

 Αυτές τις αποφάσεις όμως , τις έχει «εκχωρήσει» στους εκλεγμένους.. 

 Οι οποίοι μόνιμα τον εξαπατούν … (Σύμφωνα με τα άρθρα 60 και 61 του Ελληνικού Συντάγματος.. ) 

 Επομένως όταν ένας κάτοικος στην χώρα μας, αποφασίζει μόνον για την ατομική του ζωή αλλά όχι για την εργασία και την πολιτική , τότε δεν είναι Ελεύθερος..

Και η ελευθερία από τον ορισμό του Αριστοτέλη μέχρι σήμερα, δεν σημαίνει αναρχία.. 

«Ελεύθερος είναι εκείνος που δεν άρχεται υπό μηδενός» 

  Επομένως Ελευθερία σημαίνει Δημοκρατία.. 

 Λείπει η Ελευθερία.. Άρα δεν υπάρχει η Δημοκρατία..



ΜΕΡΟΣ 3.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΗ.. ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ, ΕΝΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ .. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στα Γυμνάσια και τα Λύκεια ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ.

Στο ερώτημα πολλών για Δεξιά ή αριστερή πολιτική λύση για τα προβλήματα στην Εκπαίδευση, η απάντηση είναι:Oύτε δεξιά ούτε αριστερή πολιτική, μα επιτέλους να αποφασίζουν οι εκπαιδευτικοί οι γονείς και ο δήμος , με συμμετοχή στην αναγκαία οργάνωση των μαθητών.Δηλαδή επιτέλους να σταματήσουν να αποφασίζουν οι ίδιοι λίγοι και να πραγματωθεί το Δημοκρατικό Γεγονός … Το παράδειγμα της Φινλανδίας….

Τέθηκε στον Πρύτανη το πρόβλημα της μείωσης των ωρών διδασκαλίας στα μαθήματα των Ελληνικών και η κατάργηση των γραπτών εξετάσεων.. 

Με απόφαση του Υπουργού .. 

 Χωρίς καμιά ενημέρωση των εκπαιδευτικών, των γονέων αλλά και των μαθητικών κοινοτήτων.. 

 Τέθηκε το πρόβλημα της παθητικής αποδοχής από τους εκπαιδευτικούς αυτής της απόφασης.. 

 Μόνον το 20% των εκπαιδευτικών συμφωνούν με την υπουργική απόφαση.. 

 40% διαφωνεί και καταγγέλει την απόφαση σαν αντιδημοκρατική, ενώ το 40% φοβάται να εκφράσει την άποψή του για το πρόβλημα..

Ο πρύτανης παρουσίασε τον τρόπο λήψης των αποφάσεων στην εκπαίδευση στην Φινλανδία.. Εκεί δεν υπάρχουν αριστερές και δεξιές πολιτικές στην εκπαίδευση, δεν αποφασίζουν οι υπουργοί για το περιεχόμενο των σπουδών .. Αποφασίζουν οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, κι ο δήμος , ενώ μετέχουν ενεργά οι μαθητικές κοινότητες σε όλα τα επίπεδα της απαραίτητης οργάνωσης του προγράμματος των σπουδών..



4ον μέρος

Τα Ολιγαρχικά Σύμβολα: Ο Αλέξης με την Αλυσίδα κι ο Κούλης με την Απαξίωση της Εκπαίδευσης.

Η  Δεξιά , η  Αριστερά και η Εκπαίδευση. 

Οι Πολιτικές ομάδες της Δεξιάς και της Αριστεράς αποξενώθηκαν από τον λαό και λειτουργούν θεραπεύοντας όλα τα προβλήματα των Αγορών.

Ο Διαφωτισμός προσπάθησε να βγάλει τους   λαούς  στην Ευρώπη από τον φεουδαρχικό τρόπο ζωής ,με δυο  οχήματα ,δύο πολιτικές ομάδες που γέννησε. 

Την Δεξιά και την Αριστερά.

Την  Δεξιά με αναφορά στους αστούς και την Αριστερά με αναφορά στο κοινωνικό ακροατήριο της εργασίας.                                                               

Και οι δυο κατέληξαν ολιγαρχικές καθεστωτικές δυνάμεις ,αποξενωμένες από τον Λαό,που υπηρετούν τις Αγορές.Τις Ιδιωτικές Τράπεζες και την νομή ή ροή χρήματος και προϊόντων σύμφωνα με τα συμφέροντά τους.Θεραπαινίδες  των Αγορών.

Υπάρχει σήμερα και το πολιτικό κατάλοιπο της Ακροδεξιάς, που δεν αντιστοιχεί σε ναζι-στικό έκτρωμα μορφής και περιεχομένου Χρυσής Αυγής, αλλά στον κυρίαρχο μέχρι το 1980 κλασσικό φιλελευθερισμό.(Κράτος που φροντίζει τους πολίτες , την ανάπτυξη κλπ).

Στην Ελλάδα όταν αυτές οι πολιτικές  δυνάμεις , διαμορφώνουν το περιεχόμενο των σπου-δών στην Εκπαίδευση,τότε γεννιέται στον λαό η Πνευματική Σύγχυση που υποδουλώνει.

«Τι δουλειά έχουν οι αριστεροί και οι δεξιοί στην διαμόρφωση του περιεχομένου των Σπουδών στην Εκπαίδευση; Τους ορισμούς για το τι είναι το τρίγωνο, η πυραμίδα , η δευ-τεροβάθμια εξίσωση, ο ιοντισμός, η τάση και η ένταση του ρεύματος, θα το καθορίσουν οργανωμένες ομάδες δεξιές ή αριστερές;                                                  

Το ίδιο και για τους ορισμούς του Δικαίου,των Νόμων, των Αξιών, του Συντάγματος, της Ολιγαρχίας της Δημοκρατίας κλπ..                                                        

Στις άλλες χώρες παράγονται γνώσεις στην εκπαίδευση,έχουν ανάγκη την παραγωγή γνώσεων στην εκπαίδευση για να λειτουργήσει η Οικονομία. Στην Ελλάδα όχι.Εδώ στην χώρα που γεννήθηκαν κι αναπτύχθηκαν οι Επιστήμες, σήμερα οι πολιτικές δυνάμεις της Δεξιάς και της Αριστεράς,χρησιμοποιούν την Εκπαίδευση, για να χειραγωγήσουν τον λαό..

Αποτέλεσμα τα δύο Σύμβολα Ντροπής της Ολιγαρχίας μασκαρεμένα δημοκρατικά:            Η αλυσίδα του Τσίπρα  και η απαξίωση της ελληνικής εκπαίδευσης από τον Κούλη..

Ο Κούλης τιμά δήθεν αλλά στην πράξη , στην ίδια του την ζωή απαξιώνει την Εκπαίδευση του Ολιγαρχικού Καθεστώτος.. Σπουδάζοντας στο εξωτερικό και καμαρώνοντας για αυτό..

Ενώ εδώ, το Καθεστώς διδάσκει , παράγει και αναπαράγει την μέθοδο της αλυσίδας του Τσίπρα. Λίγοι πάντα στο όνομα όλων , κλειδώνουν σχολειά , πανεπιστήμια, και τελικά όλον τον λαό στο ψέμα και στην απάτη…


Μέρος  5. Το ψέμα έχει γίνει Δεύτερη φύση για τον δάσκαλο, τον συνδικαλιστή και τον Πολιτικό.                             

Η λύση: Εντολοδόχοι.

Έχουν ετοιμάσει ένα περιεχόμενο σπουδών στην Μέση Εκπαίδευση , με το οποίο έχουν αποψιλώσει τις Έννοιες από το περιεχόμενό τους..                         

Από το περιεχόμενο που είχαν όταν γεννήθηκαν, από το περιεχόμενο που είναι η ταυτότητα των Εννοιών, μέσα στον χρόνο , μέσα στην Ιστορία..

Σύμφωνα με αυτό το περιεχόμενο σπουδών , παρουσιάζουν σαν να είναι Δημοκρατία , κάτι το οποίο δεν είναι..

Παρουσιάζουν σαν να είναι Δημοκρατία την δυνατότητα των 300 βουλευτών , να εκλέ-γονται με ψεύτικες υποσχέσεις, και την δυνατότητα να αποφασίζουν στην Βουλή, όπως θέλουν ή κατά συνείδηση ερήμην του λαού..

Αγνοώντας και εξαπατώντας σε κάθε εκλογική μάχη εντελώς τον λαό..

Αυτήν την απάτη, την ντύνουν με νομιμοφάνεια..

Για να φαίνονται νόμιμοι, φτιάξανε ένα Σύνταγμα, που ο Ελληνικός Λαός ποτέ δεν το έχει εγκρίνει . 

Σύμφωνα με αυτό  οι Ολιγάρχες, επιτρέπεται να εκλέγονται με ψεύτικες υποσχέσεις, δεν ανακαλούνται θεσμικά, νομικά, ποινικά για την απάτη, και με τις ευλογίες του Συντάγματος δήθεν νόμιμα δηλαδή, εξοντώνουν τον ιστορικό μας λαό.

Ξεπουλώντας με δάνεια και μνημόνια, τον Εθνικό μας πλούτο.                      

Ασκώντας πίεση σε όλον τον πληθυσμό με την μείωση των μισθών, των συντάξεων, με το γκρέμισμα του ασφαλιστικού, με την ανεργία που όλο και περισσότερο απλώνεται στον χώρο των νέων, αλλά και με την επιβολή όλο και μεγαλύτερων και άδικων φόρων.

Όπως ο ΕΝΦΙΑ. Θυμίζω ότι ο ΕΝΦΙΑ, χρησιμοποιήθηκε από την κυβέρνηση των Τούρκων το 1932 για να κατασχεθούν οι περιουσίες των Ελλήνων..                                                                                    

Και με την πίεση αυτή, ναρκοθετούν και την Δημόσια Υγεία. Αποτέλεσμα, ο τριπλασιασμός των θανάτων στην χώρα την τελευταία πενταετία..

Όλα αυτά αποτελούν το εφιαλτικό αποτέλεσμα δυο εγκλημάτων της Νεωτερικότητας: 

1. Της ρήξης με την ιστορική εξέλιξη,

και 2.Της ρήξης με τις Έννοιες.

Οι τύραννοι, λένε ψέματα και στον εαυτό τους και στους άλλους..

Σαν πολιτικοί αλλά και σαν συνδικαλιστές.. Ντρέπονται να παρουσιάσουν τον εαυτό τους με τον αληθινό ολιγαρχικό μανδύα.Αισθάνονται άσχημα να ομολογήσουν ότι είναι Ολιγάρ-χες. Και ψευδώς καμαρώνουν σαν δημοκράτες..

Στην Εκπαίδευση για παράδειγμα, καλούν οι Ολιγάρχες συνδικαλιστές  1100 καθηγητές να αποφασίσουν για ένα πρόβλημα στην Εκπαίδευση, σε χώρο που γεμίζει ασφυκτικά με παρουσία 250.. Τελικά παίρνουν απόφαση οι 150 κομματικοί για το σύνολο των 1100..

Η μόνη λύση , είναι να θεσμοθετήσει το σύνολο των εκπαιδευτικών , την διαδικασία να λαμβάνονται οι  αποφάσεις στους τοπικούς Συλλόγους. Σε κάθε Σχολείο ,το σύνολο των  30-40 εκπαιδευτικών να συζητούν το πρόβλημα που παρουσιάζεται στην Εκπαίδευση και να προτείνουν λύση στην Γενική Συνέλευση εντολοδόχων, από όλα τα σχολειά..

Στο πλαίσιο μιας Συλλογικότητας στην οποία θα μετέχουν με εντολοδόχους και οι γονείς, αλλά και ο Δήμος..

Σε μια σύγκρουση που θα δείξει για πρώτη φορά τα όριά του το Καθεστώς της Ολιγαρχίας σε όλα τα επίπεδα που υπάρχει και λειτουργεί, με την αναδυόμενη μέσα από την ανάγκη της επιβίωσης για τον λαό Δημοκρατίας..