Ιδρυτική Πράξη

Ειδήσεις

Πολιτειακή Σύγκριση

Οικονομία

Τράπεζες - Κόκκινα Δάνεια - Εφορία

Παιδεία - Ιστορία - Τέχνη

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Μαθήτρια της Α' Λυκείου απογοητεύεται από εκπαιδευτικό που απορρίπτει λαϊκούς συμβολισμούς που ενέπνευσαν τον λαό στα χρόνια της Τουρκοκρατίας..  
Όταν η Ιστορική Αλήθεια συγκρούεται με το περιεχόμενο των Βιβλίων στην Μ.Εκπαίδευση, ή με την αλαζονική συμπεριφορά εκπαιδευτικών που νιώθουν Ύψιστον Χρέος να παρουσιάσουν την ελλειπτική τους γνώση σαν την μόνη  Αλήθεια..
Ιστορική' Έρευνα για το Κρυφό Σχολειό...



Αγνοί, τίμιοι, φτωχοί και σεβαστοί δάσκαλοι..

Ζούμε ένα μελετημένο σχέδιο των τυράννων σύμφωνα με το οποίον παρουσιάζεται σαν Γνώση, η πνευματική σύγχυση και η Άγνοια.. Σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης..

Σ’ αυτήν την σελίδα, θα δώσουμε τα ερεθίσματα για να ερευνήσετε , να αποκαλύψετε την αλήθεια και να καλλιεργήσετε στην νιότη, την Γνώση που κρύβουν..

Την Γνώση που θα επιτρέψει την αντίσταση σε κάθε μορφή και περιεχόμενο τυραννίας..

Την Γνώση που θα εμπνεύσει την νιότη ,για να παλέψει και να νικήσει στον αγώνα για την Ελευθερία , και τα Δικαιώματα που στερείται.

Την Γνώση που θα επιτρέψει στον πολύπαθο λαό να φορέσει την αρματωσιά του ανίκητου Όντος του Πολιτικού, την αρματωσιά του Ανθρώπου, και με την μορφή και το περιεχόμενο του ΕΜΕΙΣ να συντρίψει το τέρας του νέου Ολοκληρωτισμού που παρουσιάζεται απ’ άκρου σ’ άκρο σε όλη τη γη, με την μορφή και το περιεχόμενο της Παγκοσμιοποίησης.

Όπως ο Οιδίπους την Σφίγγα που λεηλατούσε τον λαό της Θήβας.

Την Σφίγγα που διαλύθηκε και μόνο στο άκουσμα των Ανθρώπων που πλησίαζαν.

Όταν τα φοβισμένα ανθρώπινα όντα ένωσαν τις δυνάμεις τους, φόρεσαν την αρματωσιά τον εξοπλισμό του Πολιτικού Όντος κι έγιναν «Εμείς».

Αναβαθμίζοντας την ποιότητα της ύπαρξής τους στο επίπεδο το
υ  αιώνιου εφιάλτη όλων των τυράννων στην Παγκόσμια Ιστορία, στο επίπεδο του Ανθρώπου σαν Όντος Πολιτικού,στο επίπεδο του Ανθρώπου που υπάρχει "δυνάμει" και ενεργοποιείται μέσα από το πολυπόθητο ΕΜΕΙΣ... 

(Αυτή η ερμηνεία του μύθου για τον Οιδίποδα και την Σφίγγα ανήκει στον Γ. Σεφέρη.. Από το έργο του Δοκιμές, αναφορά στον Μακρυγιάννη)




 Σήμερα παρουσιάζουμε μια ιστορική μελέτη για το Κρυφό Σχολειό..

Ακολουθεί μελέτη για την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ στα χρόνια της Μεγάλης Ακμής.
(Πηγές Όμηρος, Ηρόδοτος, liddle-Skot)…




Τα κίνητρα , οι αιτίες για την Έρευνα για το Κρυφό Σχολειό

Ήταν μια Τρίτη του Οκτώβρη.. 2016.. Η Παναγιώτα ,αρίστη μαθήτρια στην Α Λυκείου  με πλησιάζει και με εικόνα απογοήτευσης, ίσως και αγωνίας ζωγραφισμένη στα μάτια με ρώτησε με απόγνωση:«δάσκαλε, έχω βαρεθεί, δεν έχει νόημα το διάβασμά μου.. Θέλω να τα παρατήσω..»

Αιφνιδιάστηκα…

Γεμάτος έκπληξη την ρώτησα : «γιατί Παναγιώτα; … Τι έγινε;..»..

«Δάσκαλε υπήρχε το Κρυφό σχολειό;…»

«Παναγιώτα , δεν καταλαβαίνω την σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην απογοήτευσή σου και στο ερώτημα..»

«Δάσκαλε , η φιλόλογος μας είπε ότι το κρυφό σχολειό , ήταν ψέμα. Ένας θρύλος που φτιάχτηκε από εκείνους που είχαν σαν σχέδιο την υποταγή του λαού στην εκκλησία..»

Βρέθηκα στην δυσάρεστη θέση να υποστηρίξω την ιστορική αλήθεια , αλλά και να δικαιλογήσω την φιλόλογο,να ερμηνεύσω με τέτοιο τρόπο την θέση της, ώστε να αποκαταστήσω την σχέση της με την μαθήτρια .Σχέση που κλονίστηκε από την άρνηση του λαϊκού και συμβολικού μύθου για το κρυφό σχολειό.. Σκοπός μου,να ζωντανέψει στην μαθήτρια η θέληση για την γνώση, να ζωντανέψει η έμπνευση από το συμβολικό περιεχόμενο του θρύλου αλλά και η αποκάλυψη ότι μέσα από τέτοια μονοπάτια γεμάτα αγκάθια , θα συγκροτήσει την προσωπικότητά της ..

Υποσχέθηκα να παρουσιάσω ιστορική μελέτη για το Κρυφό Σχολειό.. Μελέτη που βασανίζει τις πηγές.. Για την ύπαρξή του , αλλά και όλες τις αμφιβολίες γι αυτήν..

Φυσικά, δεν υπήρξε νομοθεσία από τον Σουλτάνο, απαγόρευσης της γνώσης στα χρόνια της Τουρκοκρατίας.. Όμως στην πράξη, σε κάθε περίπτωση που οι υπόδουλοι Έλληνες προσπάθησαν να ιδρύσουν σχολεία , ή να διδάξουν ή να διδαχτούν, αντιμετώπισαν την οργή των Τοπικών Τουρκικών Αρχών ..
Αντιμετώπισαν υψηλή φορολογία για την άδεια λειτουργίας σχολείων, αβάσταχτη , αλλά και διωγμούς..

Φυλακίσεις , βία..



Μέσα από τέτοιες συνθήκες γεννήθηκε ο λαϊκός θρύλος για το Κρυφό Σχολειό..

Αιώνια πηγή έμπνευσης για όλους εκείνους που πιστεύουν στην Ανάγκη για Γνώση, ακόμη και σε συνθήκες φυλακής, υποταγής , δουλείας..

Αιώνια πηγή έμπνευσης , για όλους εκείνους που είναι θέλουν να είναι και να λέγονται Άνθρωποι..

Έκκληση προς τους δασκάλους..

Σεβαστοί, τίμιοι, φτωχοί και αγαπημένοι δάσκαλοι της νιότης..

Προφυλάξτε τα παιδιά μας από το μεγάλο σχέδιο των τυράννων.

Σχέδιο που σπέρνει, καλλιεργεί την άγνοια για να θερίσει την υποταγή και την δουλεία..

Αμφισβητείστε το πρόγραμμα σπουδών σαν περιεχόμενο..

Αναζητείστε την γνώση που κρύβουν..

Αναζητείστε τις Έννοιες και την Συλλογιστική.


1.Έννοιες και Συλλογιστική..

Οι θεμελιώδεις έννοιες για την ζωή , για την απελευθέρωση των ανθρώπων, είναι σαφείς και ευκρινείς μέσα στα ιστορικά γεγονότα.

Αλλά αποκρύπτονται..

Τελούν υπό το κράτος Σχέσεων, μαθηματικής έκφρασης..

Όμως οι φιλόλογοι δεν διδάσκονται στο Πανεπιστήμιο, τα «Αναλυτικά , Πρότερα και Ύστερα» ούτε τα «Τοπικά».Θεμελιώδη έργα για την θεμελίωση και ανάπτυξη των επιστημών .

Για να εκπαιδευτούν με τέτοιο τρόπο , ώστε να μπορούν να ανακαλύπτουν , αυτές τις σχέσεις και να τις διδάξουν..

Σχέσεις ανάμεσα στα δικαιώματα..

«Φυσικά δικαιώματα» κατά τους διαφωτιστές, «κοινωνικά» στην Ελλάδα στα χρόνια της Ακμής..

(βλέπε Διατριβή του Νόαμ Τσόμσκι για την τεράστια σημασία των Εννοιών και της Συλλογιστικής στην μάθηση μιας γλώσσας..

Όπως και την ασημαντότητα της γραμματικής και συντακτικής γνώσης..

βλέπε το κοινόν έργο του Μπ.Ράσσελ με τον Γουάιτχεντ, mathematica principia, 1930)


2.Cities και πόλεις..

Civilization και Πολιτισμός..

Σχέσεις θεμέλια ανάμεσα στ
ο Δίκαιον και στην Πόλη. Όχι στο city.. 

Πολιτεία είδος Δικαίου. Κοινωνία γαρ . Παν δεν το Κοινόν συνέστηκεν δια του Δικαίου.. Στα χρόνια του Αριστοτέλη..

Όχι!  Οι έννοιες των  απλών συνοικήσεων όπως τις παρουσιάζει ο Πλάτων,αλλά και ο Ρήγας σαν συναθροίσεις , δεν είναι οι "ιερές Πόλεις" .. ( Πολιτεία , Πλάτων 369 b,c ,d -.. ταύτη τη ξυνοικία , όνομα θέμε
θα Πόλιν )

Αυτές οι συνοικήσεις , αυτές οι συναθροίσεις , είναι τα –ci-.

Τα cities.. Δεν είναι οι Πόλεις.

Από τον Πλάτωνα μέχρι και τον Ρ
ήγα , Πόλις  γίνεται το city, όταν η συνοίκηση, η συνάθροιση, όταν τα ci-tizen, έχουν κατακτήσει την ποιότητα του πολίτη, την ποιότητα γνώσης για να κρίνουν ορθά όταν θα κατακτήσουν το δικαίωμα να άρχουν, να παίρνουν αποφάσεις σε κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται στην ομαδική ζωή..

Και τότε οι νέες σχέσεις αναβαθμίζουν τους σεβαστούς τρόπους ζωής των εθνών, τα civilizations σε Πολιτισμό..


(Η λέξη Πολιτισμός είναι νεολογισμός που χρησιμοποιήθηκε από τον Κοραή όταν ζώντας στο Παρίσι, την Επανάσταση , είδε για πρώτη φορά στην Ιστορία του, τον Γαλλικό λαό, να ξεσηκώνεται , να κρίνει ότι οι μονάρχες και οι δήθεν «ευγενείς» που τον υπηρετούν, δούκες ,βαρώνοι,κόμητες,αξίζουν το θάνατο..

Είδε για πρώτη φορά στην ιστορία του τον γαλλικό λαό να παίρνει τις αναγκαίες αποφάσεις για να αλλάξει ριζικά τον μεσαιωνικό τρόπο ζωής…

Ο Κοραής , αξιολόγησε αυτήν την στάση των Γάλλων , σαν στάση «πολιτών» και είπε ότι γεννιέται ξανά, ένας ένας νέος Τρόπος ζωής , ένας Τρόπος ζωής τούτων των Πολιτών,ή ένας Πολιτισμός..
Η κ.Ο.Βαρζιώτη παρουσιάζει στην μελέτη
media.ems.gr/ekdoseis/ellinika/Ellinika.../ekd_peel_55_2_Vartzioti.pdf
 στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, τον νεολογισμό αποσιωπώντας την έκρηξη που προκάλεσε στ
ην σκέψη των ανθρώπων και του Κοραή, η Γαλλική Επανάσταση)..


Κι επανέρχομαι στην Συλλογιστική και ιδιαίτερα στα Τοπικά

3.Τοπικά και Τοπολογία.

Παρ’ όλα αυτά υπάρχει τμήμα στο πανεπιστήμιο , που εμπεριέχει στο περιεχόμενο των σπουδών του, με συμβολικό τρόπο τα «Τοπικά» του Αριστοτέλη..

Το Μαθηματικό. Όνομα μαθήματος Τοπολογία.

 Ισως από τα δυσκολότερα μαθήματα για τους φοιτητές.

Είναι φυσικόν οι φοιτητές να αδυνατούν να εφαρμόσουν τα συμβολικά συλλογιστικά συστήματα της Τοπολογίας στην ομαδική ζωή…

Φτάνουν στην πηγή,αλλά νερό δεν πίνουν..


Στην Συλλογιστική υπάρχουν Τριάντα τρόποι για να συλλογιούνται ορθά τ’ ανθρώπινα όντα.

Όταν μαζεύονται όλοι μαζί , σε
σύνολα που είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσουν τα λόγια , για να βρίσκουν τις λύσεις στα προβλήματα στην ομαδική ζωή..

Όταν συλλογίζονται.. Τριάντα τρόποι που απουσιάζουν από την εκπαίδευση..

Και στα Σχολειά αλλά και στα Πανεπιστήμια..


Στόχος μας, σ’ αυτήν την σελίδα να τους παρουσιάσουμε..
Μέσα από ιστορικά παραδείγματα..


Σεβαστοί, τίμιοι, φτωχοί και αγαπημένοι δάσκαλοι της νιότης..

Δεν είναι εύκολο να πολεμήσετε αυτό το σχέδιο..

Όμως .. Μην πέφτετε στην παγίδα του καθεστώτος..

Μην χρησιμοποιείτε την θέση , την ισχύ του δάσκαλου, για να μειώσετε την

αυτοεκτίμηση και ακολούθως την αυτοπεποίθηση των μαθητών..

Όλα τα έθνη είναι άξια σεβασμού .. Άρα και το Ελληνικόν
..


4.Ο Εθνομηδενισμός όπλο των τυράννων


Ακόμη και ο Εθνομηδενισμός ανήκει στα σχέδια των τυράννων..

Για σκεφτείτε,θυμηθείτε οι μεγάλοι σε ηλικία,ένα παιδάκι στα δέκα του χρόνια.

Στα 1950. Να βλέπει τον αγαπημένο του πατέρα να συλλαμβάνεται, να φυλακίζεται, να βασανίζεται , να εξορίζεται ακόμη και να εκτελείται.

 Κι οι αστυνόμοι,να κραυγάζουν ότι είναι προδότης..Ενώ αυτοί οι ίδιοι τιμούν την Ελλάδα.


Το παιδάκι , μεγαλώνει στερούμενο τον αγαπημένο του πατέρα..

Θυμάται την αγριότητα των αστυνόμων ,θυμάται σαν εφιάλτη να τον κατηγορούν για προδότη της πατρίδας , για προδότη της Ελλάδας. Και τα χρόνια περνούν..                                      
Το παιδί, ανδρώνεται, σπουδάζει, σκέπτεται κι αποφασίζει..

«Δεν έχω μάθει για την Ελλάδα κάτι περισσότερο από ότι μου παρουσίασαν τα βιβλία στα μαθήματα της Ιστορίας, στην Εκπαίδευση.Χωρίς να γνωρίζω , αν αυτά τα βιβλία αν αυτά τα μαθήματα παρουσίαζαν την Αλήθεια.

Θυμάμαι όμως καλά, εκείνους με τα όπλα που συνέλαβαν κι εκτέλεσαν τον αγαπημέ-νο μου πατέρα, τον πατέρα μου που αντιστάθηκε στον αγώνα εναντίον των ΝΑΖΙ και του φασισμού, εκείνους που κραύγαζαν ότι είναι Ελληνες, ενώ ο πατέρας μου προδό-της..

Έμαθα από αυτούς τι ήταν και τι είναι η Ελλάδα.Η Θηριωδία τους , δεν μου άφησε καμιά περιέργεια, για να αναζητήσω κάτι περισσότερο.

Αν λοιπόν η Ελλάδα , ταυτίζεται με κείνους τους βασα-νιστές , με κείνα τα θεριά, που εκτέλεσαν τον αγαπημένο μου πατέρα, τότε εγώ αρνούμαι..

Δεν θέλω να είμαι Έλλην.. Δεν θέλω να ανήκω στο ίδιο έθνος με τα άγρια θεριά που βασάνισαν και δολοφόνησαν τον δικό μου πατέρα..»


Και γεννήθηκε ο εθνομηδενισμός..

Πάνω στο σχέδιο των τυράννων , να παρουσιάσουν τον θρασύδειλο και ρατσιστικό εαυτό τους σαν την Ελλάδα .. Πάνω σ' ένα ψέμα...

Πάνω στην άγνοια , για το τι ήταν για τον Παγκόσμιο Πολιτισμό και τι συνεχίζει να είναι η Ελλάδα..

Ένα σχέδιο με σκοπό να διασπάται αιώνια ο πολύπαθος λαός..

Μια άγνοια που καλλιεργείται, μαζί με τον εθνομηδενισμό και οδηγεί τον τίμιο δάσκαλο σε ύφος διδασκαλίας που απογοητεύει την νιότη.

Που δεν διδάσκει τίποτα που να αναζητά και να βρίσκει τις πηγές έμπνευσης για την αναγκαία ενότητα για το «ΕΜΕΙΣ», στον μεγάλο αγώνα για την Ελευθερία.

Στην Ιστορία των πατέρων μας.. Στην Ιστορία της πατρίδας..

Και παράγεται το ύφος που απορρίπτει και πατρίδα και Έθνος και Ιστορία.

Σαν το ύφος που οδήγησε στην εύκολη απόρριψη του θρύλου για το Κρυφό Σχολειό…

Παράγεται ένας θλιβερός ρατσισμός εναντίον του ίδιου μας του εαυτού.

Που διευκολύνει το σχέδιο των τυράννων να ναρκοθε-τείται,και να διασπάται ο λαός κάθε φορά που αισθάνε-ται την ανάγκη να ξαναγεννηθεί φορώντας την αρματω-σιά του ΕΜΕΙΣ.
..



 
Άλλοι δάσκαλοι, σε άλλο σχολείο, κατάφεραν με ανάλογο ύφος ,να απογοητεύσουν άριστο μαθητή σε τέτοιο βαθμό , ώστε να απορρίπτει την πολιτική.

Σε μια συζήτηση για την Δουλεία στην Αρχαία Ελλάδα, όταν ο μαθητής τόλμησε να αμφισβητήσει τον δάσκαλο παραπέμποντας στον Ηρόδοτο.

Κι ο δάσκαλος , αντί να ερευνήσει το θέμα, απάντησε : «Μάλλον δεν θα κατάλαβες καλά»..

Ένα ύφος , που κρυφά μεν , αλλά φανερά στα μάτια όλων των μαθητών εννοούσε:

«Κοίταξε με καλά.. Είμαι μεγάλος και φτασμένος καθηγητής. Είσαι ένα τίποτα..
Αυτά που νομίζεις ότι είπε ο Ηρόδοτος είναι ανάλογα με το τίποτα που είσαι..
Ποια Ελλάδα; Τότε που οι αφέντες φιλοσοφούσαν ενώ εργάζονταν γι αυτούς δούλοι;..
Λοιπόν ,δεν κατάλαβες καλά, ενώ εγώ που τα γνωρίζω όλα σε αποστομώνω..»..

Και τα φτερά της έμπνευσης από την Ιστορία των Πατέρων , για τον μικρό μαθητή κόπηκαν..
 Η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση μηδενίστηκαν..
Μαζί μ αυτά και το όνειρο , ότι ο τόπος μας, αξίζει να παλέψουμε για να λευθερω-θεί..

Ο μαθητής , φοιτητής πλέον στο Πολυτεχνείο , μισεί την πολιτική , χωρίς να γνωρίζει
τι είναι η πολιτική , αποστρέφει τα μάτια από όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πατρίδα του και θεωρεί αλλά και ονειρεύεται το μέλλον του στο εξωτερικό..

Όλα αυτά σε διαφορετικά Γυμνάσια και Λύκεια στον Βύρωνα..




https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxtZXRlcGdyfGd4OjNhNTgzNGNhMTRhZjgzM2U